Thursday, February 2, 2012

Desaru trip without my family+1friends haha

asalamm mulaikum . and heloo to all my friend 

today han nak cite pasal im going desaru without my family and my friends, u all feel fun or not.
mesti lah seronok cuz dengan family kan , my trip kali ni story dia lain sikit, we going with 2 car, haha  mesti ramai kan , and in trip ke desaru han use new highway ,highway desaru , omg view dia sangat  beautiful ,sampai han cant focus drive haha  cuz lawa sangat .then thing most han not like is jam roti , hemhhh sampai tol je beratur panjang , hahah , is't okey layan je lah haha .then after  the tol han terus pecut , tak waitting pun my brother hahah ,cuz dia lambat sangat , haha the first one yg sampai desaru dulu , is han . but that time my bro call , hey han we go tanjung balau lah , omak tak kuat , haha i say no, cuz we already here hhhaha nak tak nak dia pun datang lah jugak , then we fine pleace nak park car and park ttikar and beg , yang lain gi makan dulu han and  member han dah go on lahh swimm but , tak leh swimm ombak kuat sangat , we just play with ombak bahah  ohhhh fun gile hahah  dpat gak snap picture time layan ombak hahaha leh 

mari lah kejar kerate saya si viva

kacak kan drive ni 
mak,apak,k.tara.adik 
kami dah sampai haha 
ali kacak bergaya konon

dah mule aksi ku haha piece

? what happen with him?
hahahah

merentas greenland haha 

picture tebaik aku snap 



then lepas ambik picture ni , my camera abis bettry hahaha ... then  layan je lah sampai balik hahaha 
tq for read my blog . hahahaha 




No comments:

H H a a n n -Tuuu

My photo
johor bahru, johor, Malaysia
hey , im han(my full name is hanzalah suhaimi ) so odd right hahhaa . but my name have a story , so no need know lah ,( i just know ) im a friendly , so let we be friend's haha let we have fun

kawaiii .friends haha