Saturday, September 18, 2010

        
SELAMAT HARRIIII RAYAAAA.HAHA



HAHAHA,raya raya, aku nak cite pasal raya nii ,  dah abisss puasee 1bulann , pastu raya , ALAMDULILAHHH , PUASE AKU PENUH . 30 HARI CUKUP ,BANGE SEHHH AKUU..
MACAM nak beraya sebulann jeee. hahah  aku ingat puaseee  tahun ni takde dugaan . ada gak . selama 2hariiii  selama niii tak de dugaaan melanda , tapi timee last puase tu , raya macam lain gilooooooooo ohh.betul betul panas betul  betul hause , pastu ada member tak puase, duk gan aku ni , pastu beli air kat baza. airr dia mengancammmm akuu, aku pun beliii , tapi untk berbuke lahh ........ alhamdulilahh aku menanti dengan sabarr. akhirrrnyeee berjaya gakkk .. hahaha  theeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nnnn . kan kan .malam tu shopping carik baju melayu , nak beli baju melayu tapi terbeli lain pulakk, adoi . bukan main susah nak carikkk ,hahahha  maklum lah dulu dulu teeeeeeeeeeeeeeeeeeeempah tahuuuuu je dah siap,aku mencarik sampaii kul 1.00pagi . ohhh   gi jalan nye jalan , last last gi angsana, aku ingat dah tutp ,  rupe nye ada agi kedai bukak, rezekii aku , try nye try jumpeee ahh baju melayu , alhamdulilah dapat gak murahh  , haha
 ikut kannn  cite aku ni panjang lagi ... tapi dah malass kan... sambung ah raya terusss . aku ingat raya tahun ni aku relax , sebalikk nyeee. gileeahh kepenatan abisss. jadi mangse matraneeee. tapi meriah gilaa raya pertama aku , walaupun penat kan .. hahah  dah siap semua aku pun tidoo gan baju melayu akuu..   sampaii pagi aku bngunn , carik makan, lapoooii , tak jumpee ak gi 7e carikk makan , ohh aku mentakk rotii gann airr liptonn green tehh best gile lepas gian akuu  haha , timeee tu aku terigat janji gan member akuu , kul 2 nak datang amik diaaa , aku lupeee , aku datang kul3 pagii , hahaha dia pun dah tidoo . adoii , selamat yg lain ada, lepakkjap gan dia org . hahaha , dah tu aku pun balikk hahaha . aku sambung tidoo hahah..tu lahh cite aku 1HARI DI HARI RAYA.PATUT NYE PANJANG LAGI , TAPII AKU DAH MALAS NAK TYPEEE . SAMPAI SINI JELAH.(DARI AKU HANZALAH SUHAIMI,SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN ,KALAU ADA SALAHH KE SILAP TLG MAAF KANN)dariii hanzalahh sekeluargaaa selamat hari raya....jemput datang rumahh hahaa.

No comments:

H H a a n n -Tuuu

My photo
johor bahru, johor, Malaysia
hey , im han(my full name is hanzalah suhaimi ) so odd right hahhaa . but my name have a story , so no need know lah ,( i just know ) im a friendly , so let we be friend's haha let we have fun

kawaiii .friends haha